Firma Comarch podpisała 10-letni kontrakt z narodową linią lotniczą Arabii Saudyjskiej Saudia. Comarch będzie jej dostawcą systemu do obsługi programu lojalnościowego.
Linie lotnicze mają wdrożyć zaprojektowany przez Comarch system zarządzania lojalnością – Comarch Loyalty Management (CLM), a konkretnie jego wersję dedykowaną branży turystycznej „For Travel”.
System CLM for Travel to rozszerzona wersja klasycznego systemu CLM, którego funkcje zaprojektowano specjalnie dla profesjonalistów z branży turystycznej. Nowy system ma pomóc Saudii zwiększyć zaangażowanie klientów, zdobyć przewagę konkurencyjną i obniżyć koszty operacyjne.
Czytaj też: Przychody ze sprzedaży Grupy Comarch w 2019 roku wyższe o 68 milionów złotych
System ten stale się rozwija. Zyskuje nowe funkcje, takie jak usługi oparte na lokalizacji i grywalizacja.
Firmy Comarch i Saudi Arabian Airlines (Saudia) nawiązały współpracę w 2018 roku, kiedy to linie lotnicze poszukiwały nowego dostawcy technologii.
Wówczas Saudia postanowiła przeprojektować i ulepszyć istniejący program Alfursan. Celem było przekroczenie granic tradycyjnych programów zarządzania lojalnością, aby zbudować silniejsze relacje z klientami.
Comarch to jedna z największych firm informatycznych w Europie. Prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w takich sektorach gospodarki jak telekomunikacja, finanse, bankowość i ubezpieczenia czy handel i usługi. Polska firma była w tym obszarze nagradzana, m. in. za najbardziej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zarządzania lojalnością podczas tegorocznej konferencji Loyalty & Awards 2020.