{"vars":{{"pageTitle":"InPost rezygnuje z SMS-ów","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["inpost","poczta","sms"],"pagePostAuthor":"Marcin Zakrzewski","pagePostDate":"19 września 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"09","pagePostDateDay":"19","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":19963}} }
300Gospodarka.pl

InPost rezygnuje z SMS-ów

InPost udostępnił swoim użytkownikom aplikację InPost Mobile, która zawiera wszystkie dane dotyczące realizacji dostawy.

Aplikacja jest najnowocześniejszym rozwiązaniem, które w pełnym zakresie uniemożliwia dostęp osobom niepożądanym, dlatego jest rekomendowana w pierwszej kolejności.

Klienci mogą korzystać z innych form jak powiadomienie mailowe, czy sprawdzenie statusu poprzez inteligentnego chatbota, dla zwolenników tradycyjnych metod – dostępna jest infolinia lub opcja „śledzenie przesyłek” na www.

Użytkownicy aplikacji InPost nie otrzymują potencjalnie niebezpiecznych SMS-ów. Operator paczkomatów chce w ten sposób rozwiązać problem fałszywych powiadomień

SMS to najłatwiejsza dla przestępców droga przejęcia dostępów do środków finansowych lub wyłudzenia kwot różnej wysokości, pisze InPost w komunikacie.