{"vars":{{"pageTitle":"Kuwejt zakupił dla swoich szpitali ponad 7 mln strzykawek od polskiej firmy ZARYS","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["strzykawki","zarys"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"8 stycznia 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"01","pagePostDateDay":"08","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":35659}} }
300Gospodarka.pl

Kuwejt zakupił dla swoich szpitali ponad 7 mln strzykawek od polskiej firmy ZARYS

ZARYS International Group z Zabrza we współpracy z lokalnym dystrybutorem z Zatoki Perskiej zrealizował dostawę jednorazowych strzykawek trzyczęściowych dla kuwejckiego Ministerstwa Zdrowia. Kontrakt został uzyskany dzięki wygranej w rządowym przetargu.

Realizacja kontraktu jest efektem realizacji długofalowej strategii firmy ZARYS, dla której rynki Półwyspu Arabskiego stanowią ważny punkt w rozwoju eksportu i ekspansji własnej marki na rynki zagraniczne. Sumarycznie ZARYS dostarczył ponad 7,2 mln sztuk strzykawek w różnych rozmiarach (5 ml, 10 ml i 50 ml), które będą użyte w szpitalach rządowych na terenie Kuwejtu. Wartość kontraktu przekroczyła 700 tys. zł.

„Po kilku mniejszych dostawach jest to największa transakcja zakupu produktów sygnowanych marką ZARYS na rynku kuwejckim, dająca perspektywy na dalszy rozwój współpracy w zakresie dostaw szerszego asortymentu wyrobów medycznych ze znakiem „Made in Poland”. Oprócz szeregu delegacji i spotkań B2B nasza firma konsekwentnie bierze aktywny udział w branżowych imprezach targowych, takich jak Arab Health, odbywający się co roku w Dubaju, czy też Saudi Health.” – komentuje Paweł Ossowski, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający ZARYS International Group.

Nadrzędnym celem strategicznym firmy ZARYS International Group jest ciągły rozwój asortymentu sygnowanego własnymi markami oraz budowa świadomości marki wśród zagranicznych odbiorców, która prowadzi do ekspansji za granicą i związanego z tym wzrostu eksportu.

>>>Czytaj też: Sprzęt medyczny polskiego wytwórcy pomaga już w 100 krajach