{"vars":{{"pageTitle":"Magdalena Macko-Gizińska członkiem zarządu ds. relacji z klientami w Nationale-Nederlanden","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["magdalena-macko-gizinska","nationale-nederlanden","nn"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"13 stycznia 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"01","pagePostDateDay":"13","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":36077}} }
300Gospodarka.pl

Magdalena Macko-Gizińska członkiem zarządu ds. relacji z klientami w Nationale-Nederlanden

Od stycznia 2020 roku do zarządu Nationale-Nederlanden dołączyła Magdalena Macko-Gizińska. Jako Chief Customer Officer odpowiada za planowanie oraz rozwój działań, które pomogą w budowaniu trwałych relacji z klientami.

Obszar, którym zajmować się będzie jako członek zarządu, jest jednym z kluczowych filarów realizowanej strategii.

Magdalena Macko-Gizińska w ostatnim czasie związana była z ING Bankiem Śląskim, gdzie pełniła rolę Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów.

Wcześniej swoją karierę rozwijała w Banku Millennium, w którym odpowiadała m.in. za jakość i standardy obsługi klienta oraz obszar operacji.

To nie jedyna zmiana w zarządzie Nationale-Nederlanden w ostatnim czasie. W grudniu do zespołu zarządzającego jako członek zarządu ds. komercyjnych została powołana Edyta Fundowicz. Zastąpiła ona Michała Hucała, który objął stanowisko CEO NN Węgry i Bułgaria.

Natomiast we wrześniu ubiegłego roku do zarządu dołączył Andrzej Miron, który jako członek zarządu ds. technologii oraz CIO (Chief Information Officer) koordynuje wdrażanie nowych technologii oraz cyfrowych systemów wspierających biznes.