Netto Polska jako jeden z ostatnich detalistów na rynku zdecydowało się na podpisanie umowy z operatorem pocztowym, firmą InPost. Dzięki współpracy, od 26 września wybrane sklepy Netto będą otwarte również w niedziele.
Netto długo wstrzymywało się z podjęciem działań, na które wcześniej zdecydowały się inne sieci.
„Analizując jednak sytuację naszej branży i operując na wysoce konkurencyjnym rynku, nie mogliśmy dłużej czekać z tą decyzją. Ważnym argumentem były też głosy klientów, którzy chcą korzystać z oferty sklepów otwartych w niedziele” – powiedział dyrektor operacyjny Krzysztof Kamiński, cytowany w komunikacie.
26 września Netto otworzy pierwszych 27 sklepów, które będą czynne w niedziele. Od 3 października, w ostatni dzień tygodnia będzie czynnych w sumie 100 placówek. Sklepy będą funkcjonowały w godzinach 9.00–19.00.
Netto ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne. Zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Kaufland jak Żabka: dzięki usługom pocztowym wszystkie niedziele będą handlowe