{"vars":{{"pageTitle":"Nielsen: cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w 2019 roku wzrosły o 4,6 proc.","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["reklama","telewizja"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"7 stycznia 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"01","pagePostDateDay":"07","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":35359}} }
300Gospodarka.pl

Nielsen: cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w 2019 roku wzrosły o 4,6 proc.

W 2019 roku cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 4,6 proc. w porównaniu z 2018 rokiem.

Spośród głównych telewizji przychody z tego tytułu zmniejszył jedynie TVN.

Najwięcej na reklamę w telewizji wydała w 2019 roku firma farmaceutyczna Aflofarm, której cennikowa wartość kampanii telewizyjnych wyniosła 1,3 mld zł (wzrost o 15,2 proc. względem 2018 roku).