{"vars":{{"pageTitle":"Po 7 latach od rozpoczęcia działania IKO PKO BP liczba aktywnych aplikacji osiągnęła poziom niemal 4,5 mln","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["banki","bankowosc","bankowosc-elektroniczna","iko","pko-bank-polski","pko-bp","sektor-bankowy"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"11 marca 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"03","pagePostDateDay":"11","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":42307}} }
300Gospodarka.pl

Po 7 latach od rozpoczęcia działania IKO PKO BP liczba aktywnych aplikacji osiągnęła poziom niemal 4,5 mln

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego została uruchomiona w marcu 2013 roku. Jak podaje bank, od tej pory liczba transakcji wykonanych za jej pośrednictwem wyniosła 350 mln, a ich wartość – 12 mld złotych.

Zgodnie z danymi Google Play, IKO miała przekroczyć barierę 5 mln pobrań jako pierwsza spośród aplikacji banków działających w Polsce.

Jak czytamy w komunikacie prasowym banku, obecnie klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo korzystający z IKO płacą w internecie średnio co pół sekundy, w każdej minucie zlecają 170 przelewów, co godzinę logują się do aplikacji 113 tysięcy razy, a w ciągu doby bank notuje nawet 9,4 mln tapnięć.

>>> Czytaj także: PKO BP: Dane z transakcji przy użyciu kart nie wskazują na panikę w związku z koronawirusem