{"vars":{{"pageTitle":"Podpis na ekranie dotykowym zamiast na papierze w oddziałach PKO Banku Polskiego","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["pko","pko-bank-polski","pko-bp"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"8 stycznia 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"01","pagePostDateDay":"08","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":35669}} }
300Gospodarka.pl

Podpis na ekranie dotykowym zamiast na papierze w oddziałach PKO Banku Polskiego

Potwierdzanie wpłaty i wypłaty gotówki oraz polecenia przelewu podpisem na ekranie dotykowym dostępne jest już w 56 oddziałach PKO Banku Polskiego – do końca czerwca 2020 roku urządzenia pojawią się w 500. Doradcy wykorzystują je również do edukowania klientów i prezentowania możliwości serwisu transakcyjnego iPKO. Zastosowane rozwiązanie gwarantuje szybszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację i znaczną redukcję zużywanego papieru. Wprowadzane rozwiązanie jest jednym z elementów optymalizacji i digitalizacji procesów obsługi klientów.

Do końca grudnia ub.r. stanowiska doradców w wybranych 56 oddziałach w Polsce zostały wyposażone w ekrany dotykowe, umożliwiające złożenie podpisu dla usług transakcyjnych: wpłata i wypłata gotówki w PLN i w walutach wymienialnych oraz polecenie przelewu w PLN.

Klienci akceptujący swoje dyspozycje na ekranie dotykowym mogą otrzymać potwierdzenie ich realizacji na adres e-mail lub w tradycyjnej formie papierowej.

Urządzenie będzie wykorzystywane również do edukacji klientów w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej iPKO.

Klienci w asyście doradcy mają możliwość sprawdzić jak wnioskować o produkty w iPKO, składać dyspozycje, realizować operacje.

Do końca czerwca 2020 roku łączna liczba oddziałów wyposażonych w ekrany wyniesie 500. Rozwiązanie zostało przygotowane przez bank we współpracy z firmą Nanovo.

>>>Czytaj też: Serwis PKO dla firm umożliwi sprawdzenie kontrahenta na białej liście podatników VAT