{"vars":{{"pageTitle":"Sprzedaż biletów miejskich przez smartfony wzrosła o ok. 77 proc.","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pagePostAuthor":"Marcin Zakrzewski","pagePostDate":"12 czerwca 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"06","pagePostDateDay":"12","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":10715}} }
300Gospodarka.pl

Sprzedaż biletów miejskich przez smartfony wzrosła o ok. 77 proc.

Z danych udostępnionych przez władze dziesięciu największych miast w Polsce wynika, że w okresie od stycznia do marca wartość biletów komunikacji miejskiej sprzedanych przez aplikacje mobilne wyniosła tam 26,2 mln zł.

Dla porównania w I kw. 2018 r. było to 14,8 mln zł.

Oznacza to, że w ciągu roku sprzedaż biletów miejskich przez smartfony wzrosła o ok. 77 proc.

Tradycyjnie najwięcej na bilety miejskie przez smartfony wydają podróżni w Warszawie.

Operatorem, który zanotował w I kw. bieżącego roku największą wartościowo sprzedaż biletów, był moBiLET. Wyniosła ona w jego przypadku ponad 9,4 mln zł.