{"vars":{{"pageTitle":"Paczkomaty InPostu w Delikatesach Centrum: 880 paczkomatów znajdzie się przy sklepach sieci","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live","news"],"pageAttributes":["delikatesy-centrum","inpost","paczkomaty","poczta","polska","uslugi-pocztowe"],"pagePostAuthor":"Jacek Rosa","pagePostDate":"22 października 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"10","pagePostDateDay":"22","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":68516}} }
300Gospodarka.pl

Paczkomaty InPostu w Delikatesach Centrum: 880 paczkomatów znajdzie się przy sklepach sieci

InPost zainstaluje 880 nowych Paczkomatów przy placówkach sieci Delikatesy Centrum, organizowanej przez Grupę Eurocash, podała spółka. Tym samym sieć paczkomatowa InPost skokowo zwiększy swój zasięg.

„Paczkomaty InPost często stawiamy przy sklepach, centrach handlowych czy stacjach benzynowych. Nasze analizy wskazują, że pozwalają one zwiększać obroty handlowe nawet o 10 proc. Współpraca z Delikatesami Centrum to ważny krok w ekspansji naszej sieci, która trafi teraz pod sklepy popularnej sieci sklepów delikatesowych. Zalety Paczkomatów doceniają Polacy, którzy wybierają tę formę dostawy częściej niż kuriera – co jest szczególnie ważne w czasie pandemii, gdyż jest to najbezpieczniejsza obecnie forma dostaw” – powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

„Współpraca z InPost i zwiększenie liczby Paczkomatów przy sklepach naszej sieci pomaga niezależnym przedsiębiorcom prowadzącym Delikatesy Centrum w budowaniu konkurencyjności placówek w swojej okolicy. To duża wygoda dla robiących zakupy, a dla naszych franczyzobiorców szansa na zwiększenie liczby klientów, czy w praktyce po prostu większą sprzedaż. Badania pokazują, że współczynnik współkupowania wynosi przy tego typu usługach ok. 30 proc. Oznacza to, że 3 na 10 konsumentów nadając lub odbierając paczkę w lub przy danym punkcie handlowym, zrobi przy tej okazji zakupy” – dodała członkini zarządu Delikatesy Centrum Ewa Borowska.

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce.

Poczta Polska chce mieć ponad 20 tys. swoich paczkomatów do 2022 roku