{"vars":{{"pageTitle":"Płatności kartami pokazują, że po otwarciu galerii Polacy tłumnie ruszyli na zakupy odzieży i obuwia","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["konsumpcja","obuwie","odziez","pko-bp","wydatki","zakupy"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"3 lutego 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"02","pagePostDateDay":"03","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":88628}} }
300Gospodarka.pl

Płatności kartami pokazują, że po otwarciu galerii Polacy tłumnie ruszyli na zakupy odzieży i obuwia

Od 1 lutego ponownie otwarte są galerie handlowe, a wydatki z kart płatniczych nie pozostawiają wątpliwości – Polacy tłumnie ruszyli na zakupy odzieży i obuwia – wskazują ekonomiści PKO BP.

Zakupy przez internet są łatwe, szybkie i zajmują mniej czasu niż te tradycyjne, a wielu ekspertów z brażny e-commerce sugeruje, że niedługo trend cyfrowych zakupów wyeliminuje potrzebę chodzenia do stacjonarnych sklepów.

Dane z kart płatniczych, które zebrali ekonomiści PKO BP nie pozostawiają jednak wątpliwości – tuż po otwarciu galerii handlowych wydatki kartowe w sklepach z odzieżą i obuwiem „poszybowały wysoko w górę”, co pokazuje, że pewną grupę dóbr materialnych zdecydowanie wolimy kupować w tradycyjny sposób.

Dodali, że mocny popyt jeszcze wyraźniej zaobserwowano w przypadku odzieży dziecięcej.