{"vars":{{"pageTitle":"Revolut udostępnił w Polsce nową aplikację dla rodziców i dzieci","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["bankowosc","finanse","revolut","uslugi"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"13 maja 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"05","pagePostDateDay":"13","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":53452}} }
300Gospodarka.pl

Revolut udostępnił w Polsce nową aplikację dla rodziców i dzieci

Revolut udostępnił dziś w Polsce Revolut Junior – nową aplikację do zarządzania pieniędzmi zaprojektowaną z myślą o dzieciach w wieku od 7-17 lat i ich rodzicach.

Celem Revolut Junior ma być promowanie dobrych nawyków finansowych wśród młodych, pod kontrolą dorosłych rodziców lub opiekunów. Konta Revolut Junior mogą być zakładane przez rodzica lub prawnego opiekuna, który jest już użytkownikiem Revolut. Usługa na razie będzie dostępna tylko dla posiadaczy płatnych kont Revolut Premium i Metal.

Usługa składa się z trzech głównych elementów:

Rodzice, korzystając z ich własnych aplikacji Revolut, będą mogli zarządzać kieszonkowym ich dzieci i własnymi wydatkami z jednego miejsca – co stworzy “centrum dowodzenia” wydatkami rodziny. Będą mogli korzystać z błyskawicznych transferów na konto dziecka oraz szybkiego wglądu w konta i poszczególne transakcje.

Dorośli będą mogli ponadto dostawać błyskawiczne powiadomienia o transakcjach dziecka. Usługa obejmuje też ustawienia bezpieczeństwa, pozwalające kontrolować rodzicowi funkcje karty, np. transakcje online.

Revolut planuje poszerzenie nowej usługi o kolejne funkcjonalności, takie jak: odnawialny limit wydatków, cykliczne doładowania konta (stałe kieszonkowe), funkcje oszczędzania, raporty o wydatkach, wyznaczanie zadań i celów finansowych oraz porady finansowe dla dzieci, kształcące nawyki odpowiedzialnego posługiwania się pieniędzmi.

“Dostosowując Juniora do potrzeb rodziców i dzieci, postawiliśmy przede wszystkim na funkcjonalność i bezpieczeństwo. Przykład? Bywa, że młodzi nie mają jeszcze swojego numeru telefonu. Stworzyliśmy więc bezpieczny i łatwy w obsłudze system autoryzacji oparty o jednorazowe, szyfrowane kody QR. Pracujemy już nad kolejnymi funkcjami Juniora, które udostępnimy w najbliższych miesiącach” – powiedział Michał Gurgul, backend developer odpowiedzialny za Revolut Junior.

“Naszym celem jest pomóc dzieciom w edukacji finansowej, dlatego z dumą udostępniamy nowy produkt w Polsce i w całej Europie. Pierwsze rozmowy o pieniądzach zaczynają się w domu, a ważne nawyki i umiejętności finansowe zdobywa się krok po kroku – pod nadzorem rodziców i opiekunów. Revolut Junior ‚rośnie’ wraz z dzieckiem, aż do momentu gdy kończy 18 lat i posiada już umiejętności finansowe, które pozwalają uniknąć niepotrzebnych i kosztownych błędów” – zapewnia Aurelien Guichard, product owner Revolut Junior.

Revolut ma już w Polsce ponad 1 mln klientów – więcej niż Citi Handlowy i BOŚ