Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie we wrześniu Volkswagen zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i nowe logo.
Zmiana logo zostanie przeprowadzona w kilku etapach i będzie zoptymalizowana pod względem kosztów.
Początkowo zmiany zostaną wdrożone u dealerów w Europie, a następnie – w październiku – w Chinach. Dalej, od początku 2020 roku, zmiany będą przeprowadzane w Ameryce Północnej i Południowej, a także w pozostałej części świata.
W sumie obejmą 171 rynków. W ponad 10 tys. placówek dealerów i partnerów serwisowych na świecie zastąpionych zostanie około 70 tys.logotypów. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Volkswagen będzie jedną z największych operacji tego typu w branży na świecie.
Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r.
Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń.
“New Volkswagen” – the #Volkswagen brand presents its new brand design at the #IAA19! Livestream: https://t.co/Oz8J0x5KhM #VolkswagenLive pic.twitter.com/e0x825jX0t
— Volkswagen News (@volkswagen) August 23, 2019
>>>Czytaj też: Zmarł Ferdynand Piech, twórca potęgi Volkswagen