{"vars":{{"pageTitle":"Volkswagen zmienia logo","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["logo","volkswagen"],"pagePostAuthor":"Marcin Zakrzewski","pagePostDate":"28 sierpnia 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"08","pagePostDateDay":"28","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":17705}} }
300Gospodarka.pl

Volkswagen zmienia logo

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie we wrześniu Volkswagen zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i nowe logo.

Zmiana logo zostanie przeprowadzona w kilku etapach i będzie zoptymalizowana pod względem kosztów.

Początkowo zmiany zostaną wdrożone u dealerów w Europie, a następnie – w październiku – w Chinach. Dalej, od początku 2020 roku, zmiany będą przeprowadzane w Ameryce Północnej i Południowej, a także w pozostałej części świata.

W sumie obejmą 171 rynków. W ponad 10 tys. placówek dealerów i partnerów serwisowych na świecie zastąpionych zostanie około 70 tys.logotypów. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Volkswagen będzie jedną z największych operacji tego typu w branży na świecie.

Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r.

Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń.

>>>Czytaj też: Zmarł Ferdynand Piech, twórca potęgi Volkswagen