{"vars":{{"pageTitle":"Gospodarka na Nowo: czy Totalizator Sportowy zyskał w pandemii? Wywiad z Olgierdem Cieślikiem","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news","tylko-w-300gospodarce","wywiady"],"pageAttributes":["gospodarka-na-nowo","gry-liczbowe","gry-losowe","hazard","kasyna","olgierd-cieslik","omnichannel","totalizator-sportowy","wielokanalowosc","zaklady"],"pagePostAuthor":"Maryjka Szurowska","pagePostDate":"6 maja 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"05","pagePostDateDay":"06","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":129595}} }
300Gospodarka.pl

Gospodarka na Nowo: czy Totalizator Sportowy zyskał w pandemii? Wywiad z Olgierdem Cieślikiem

W cyklu video podcastów 300Gospodarki i Impactu co tydzień zapraszamy ekonomistów, polityków i ekspertów, aby tłumaczyli nam, jak będzie wyglądać „Gospodarka na Nowo”.

Gościem 66. odcinka podcastu był Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

W dynamicznej rozmowie podjęliśmy kwestię zaskakujących wyników Totalizatora Sportowego za 2020 r.: sprzedaż wyniosła łącznie 15,39 mld złotych, podczas gdy w 20219 r. było to 9,89 mld zł w 2019 r.

Pytaliśmy Olgierda Cieślika, czy nie boi się, że to oznacza, że w pandemii ludzie więcej czasu spędzili na hazardzie w internecie; jego zdaniem wynika to raczej z nowych produktów TS i wprowadzenia kanału online dla graczy.

Prezes Totalizatora Sportowego opowiedział nam też czym w przypadku jego firmy jest modny ostatnio omnichannel, co oferuje platforma internetowa TS oraz jak dużo czasu chciałby spędzać ze swoimi klientami.

Odcinek został nagrany w siedzibie CRIDO w Warszawie.

Naszych podcastów można również słuchać na SpotifyApple PodcastsPodchaserDeezerSoundcloud i buzzsprout.