{"vars":{{"pageTitle":"Awaria w Banku Millennium. Klienci mają problemy ze stroną internetową i bankowością mobilną","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["bank-millenium","banki","bankowosc","bankowosc-elektroniczna","bankowosc-mobilna","millennium","polska","sektor-bankowy"],"pagePostAuthor":"Jacek Rosa","pagePostDate":"26 maja 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"05","pagePostDateDay":"26","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":55217}} }
300Gospodarka.pl

Awaria w Banku Millennium. Klienci mają problemy ze stroną internetową i bankowością mobilną

Wczoraj po godzinie 23 Bank Millennium na swoim koncie twitterowym poinformował, że nastąpiła awaria jego systemów. Klienci w jej wyniku mogli mieć problem z logowaniem do systemu przez stronę internetową i za pomocą aplikacji mobilnej.

Jak czytamy w komentarzach pod udostępnionym przez bank wpisem, klienci problemy z korzystaniem z usług banku mieli jeszcze także we wtorek rano.

Kłopoty z działaniem systemów Banku Millennium miały pojawić się po raz pierwszy już w poniedziałek rano. Jak dotąd jednak bank nie poinformował na kiedy planowane jest zakończenie prac nad powrotem serwisów do pełnej sprawności.

Czytaj także:

Millennium: W II kwartale polska gospodarka skurczy się o 10%