Pierwsi klienci Banku Pekao mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji PeoPay- zmienił się jej wygląd, a użytkownicy mają otrzymać dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów w jednym miejscu.
Jak podaje Bank Pekao w komunikacie prasowym, z aplikacji PeoPay korzysta obecnie ponad 1,7 mln aktywnych użytkowników. Tylko w I kwartale 2020 roku zainstalować miało ją 130 tys. osób. Według banku, ponad 25 proc. klientów banku używa PeoPay do codziennego bankowania.
Zgodnie z zapowiedziami Pekao, w nowym PeoPay użytkownicy będą mogli sprawdzić stan konta jeszcze przed zalogowaniem, a po wejściu w aplikację uzyskają dostęp do wszystkich posiadanych produktów oraz usług oferowanych przez bank.
Nowa wersja bankowości mobilnej Pekao ma także m.in uprościć śledzenie historii operacji wraz z ich analizą finansową, ułatwić dostęp do kodu BLIK, umożliwić zakładanie konta na selfie i pozwalać na kontakt z doradcą z poziomu strony głównej.
PeoPay jest udostępniany klientom stopniowo. Do końca maja będą mogli z niej korzystać wszyscy. Klienci zobaczą zmiany w aplikacji po wejściu w jej nową wersję.
Czytaj także:
Raport Pekao: Polska gospodarka coraz bardziej zależna od eksportu