{"vars":{{"pageTitle":"Bank Pekao prezentuje nową odsłonę aplikacji PeoPay","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["bank-pekao","bank-pekao-s-a","banki","bankowosc","bankowosc-elektroniczna","pekao","sektor-bankowy"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"7 maja 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"05","pagePostDateDay":"07","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":52987}} }
300Gospodarka.pl

Bank Pekao prezentuje nową odsłonę aplikacji PeoPay

Pierwsi klienci Banku Pekao mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji PeoPay- zmienił się jej wygląd, a użytkownicy mają otrzymać dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów w jednym miejscu.

Jak podaje Bank Pekao w komunikacie prasowym, z aplikacji PeoPay korzysta obecnie ponad 1,7 mln aktywnych użytkowników. Tylko w I kwartale 2020 roku zainstalować miało ją 130 tys. osób. Według banku, ponad 25 proc. klientów banku używa PeoPay do codziennego bankowania.

Zgodnie z zapowiedziami Pekao, w nowym PeoPay użytkownicy będą mogli sprawdzić stan konta jeszcze przed zalogowaniem, a po wejściu w aplikację uzyskają dostęp do wszystkich posiadanych produktów oraz usług oferowanych przez bank.

Nowa wersja bankowości mobilnej Pekao ma także m.in uprościć śledzenie historii operacji wraz z ich analizą finansową, ułatwić dostęp do kodu BLIK, umożliwić zakładanie konta na selfie i pozwalać na kontakt z doradcą z poziomu strony głównej.

PeoPay jest udostępniany klientom stopniowo. Do końca maja będą mogli z niej korzystać wszyscy. Klienci zobaczą zmiany w aplikacji po wejściu w jej nową wersję.

Czytaj także:

Raport Pekao: Polska gospodarka coraz bardziej zależna od eksportu