{"vars":{{"pageTitle":"Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["daniel-obajtek","formula-1","orlen","pzu","rk88","robert-kubica"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"30 lipca 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"07","pagePostDateDay":"30","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":15665}} }
300Gospodarka.pl

Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy

Formuła 1 z Robertem Kubicą, rebranding stacji paliw w regionie – z myślą o takich projektach PKN Orlen zakłada spółkę z PZU – pisze „Rzeczpospolita”. Wniosek w tej sprawie w poniedziałek trafił do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

„PKN Orlen i PZU chcą stworzyć własny dom mediowy i wyeliminować tym samym pośredników, którzy na ich zlecenie kupują dziś antenowy czas w telewizji, kampanie w internecie i reklamę w prasie. Dziś PZU obsługuje grupa Universal Mccann, a Orlen – Starcom” – czytamy w „Rzeczpospolitej”.