{"vars":{{"pageTitle":"Orlen chce ujednolicić wizerunek swoich stacji na zagranicznych rynkach","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["benzina","orlen","rebranding","seeberg-ost","star"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"2 stycznia 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"01","pagePostDateDay":"02","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":35139}} }
300Gospodarka.pl

Orlen chce ujednolicić wizerunek swoich stacji na zagranicznych rynkach

Orlen będzie kontynuować ujednolicanie wizerunku swoich stacji na zagranicznych rynkach.

W ramach cobrandingu już na wszystkich stacjach w Niemczech i niemal wszystkich w Czechach oraz na Słowacji do lokalnych brandów star i Benzina dołączył logotyp Grupy Orlen. Ponadto pod Berlinem powstaje testowa stacja wyłącznie pod marką Orlen.

Logotyp Orlenu pojawił się już na wszystkich 586 stacjach star w Niemczech, a także na 405 z 415 stacji w Czechach i 8 z 10 stacji na Słowacji działających pod marką Benzina.

Oznakowane nim zostały dystrybutory, pylony cenowe oraz ekrany wewnątrz stacji.

Koncern jest obecny także na Litwie, jednak tam wszystkie stacje od początku funkcjonują wyłącznie pod brandem ORLEN.

Jak podał Orlen, jego działania zmierzają do pełnego rebrandingu sieci na zagranicznych rynkach, a kolejnym krokiem w tym kierunku ma być uruchomienie stacji testowej pod marką Orlen, która powstaje w Seeberg-Ost pod Berlinem, przy autostradzie nr 10.

Stacja będzie działała w formacie Stop Cafe 2.0. To oznacza, że jej klienci będą mogli skorzystać z pełnej oferty gastronomicznej firmy. Otwarcie stacji zaplanowano na marzec 2020 roku.

Orlen chce też wprowadzić swoją flagową markę także do lokalnych działań marketingowych. Planowany jest m.in. wspólny zakup powierzchni reklamowych dla wszystkich krajów oraz nagród w konkursach i promocjach, a także wzmocnienie komunikacji korporacyjnej na zagranicznych rynkach, w czym istotną rolę ma odgrywać potencjał wynikający z zaangażowania w Formułę 1.

>>> Czytaj też: ORLEN tytularnym sponsorem Alfa Romeo Racing