{"vars":{{"pageTitle":"PKO Bank Polski: bijemy własne rekordy mobilne","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["bankowosc-mobilna","iko","pko"],"pagePostAuthor":"Marcin Zakrzewski","pagePostDate":"6 czerwca 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"06","pagePostDateDay":"06","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":10163}} }
300Gospodarka.pl

PKO Bank Polski: bijemy własne rekordy mobilne

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo z każdym kwartałem jeszcze chętniej korzystają z dobrodziejstw bankowości mobilnej. Raporty PRNews i Cashless za I kwartał 2019 umacniają największy polski bank na pozycji lidera bankowości mobilnej we wszystkim kategoriach. Do prawie 28 proc. wzrósł udział klientów banku w grupie „mobile only”, czyli wśród osób bankujących wyłącznie z poziomu urządzenia mobilnego.

IKO z miesiąca na miesiąc się rozwija, a coraz więcej klientów używa go do codziennego zarządzania swoimi finansami. Obecnie klienci banku mają łącznie 3,5 mln aktywnych aplikacji, a licznik transakcji wykonanych w IKO przekroczył niedawno 200 milionów.

„Z każdym dniem, tygodniem, miesiącem i rokiem pobijamy swoje własne rekordy mobilne – notujemy dynamiczny przyrost aktywnych aplikacji, unikatowych użytkowników, transakcji mobilnych czy sprzedaży w aplikacji IKO. Nieustannie dbamy o to, aby wachlarz funkcji i usług dostępnych w aplikacji IKO się powiększał, ale także by ich jakość utrzymywała się na najwyższym poziomie” – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

Bank prowadzi prace nad kolejnymi funkcjami w IKO, w tym m.in. ubezpieczeniami komunikacyjnymi i biletami komunikacji miejskiej, a także nad  projektem „Talk to IKO”, który umożliwi sterowanie aplikacją, a w przyszłości także innymi usługami dodanymi, za pomocą głosu.