{"vars":{{"pageTitle":"Rośnie wskaźnik mobilności klientów","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["bank-millenium","ing-bank-slaski","mbank","pko","pko-bank-polski","pko-bp","santander"],"pagePostAuthor":"Marcin Zakrzewski","pagePostDate":"20 sierpnia 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"08","pagePostDateDay":"20","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":17049}} }
300Gospodarka.pl

Rośnie wskaźnik mobilności klientów

Największym udziałem klientów mobilnych może pochwalić się mBank, informuje Cashless.

Tu na koniec II kw. bieżącego roku prawie 57 proc. posiadaczy kont bankowało na urządzeniach mobilnych.

Na drugiej pozycji ze wskaźnikiem na poziomie 55,6 proc. znalazł się ING Bank Śląski.

Trzy kolejne instytucje mają ponad 40 proc. klientów korzystających z bankowości mobilnej.

To Millennium, Santander i PKO.

W przypadku tego ostatniego wskaźnik mobilności klientów po raz pierwszy osiągnął pułap 40 proc.