Visa i Revolut rozszerzają dotychczasową współpracę w Europie o 24 nowe rynki na świecie, by dostarczyć konsumentom większy wybór i elastyczność w zarządzaniu codziennymi finansami – poinformował Revolut.
Visa i Revolut, londyński fintech, który ma 7 milionów użytkowników w Europie i 700 tysięcy w Polsce, ogłosiły dziś umowę, która pomoże w globalnej ekspansji Revolut.
Dzięki wykorzystaniu marki, skali i akceptacji kart Visa na świecie, Revolut będzie w stanie zaoferować usługi w pięciu nowych regionach, dotrzeć do 24 nowych rynków i operować na, w sumie, 56 rynkach. W ramach ustaleń, w trakcie globalnej ekspansji Revolut będzie w pierwszej kolejności oferował karty Visa.
Revolut oferuje klientom, za pośrednictwem swojej aplikacji mobilnej, usługi finansowe, takie jak wymiana walut, narzędzia do kontroli wydatków, szybkie przelewy między użytkownikami.
W ramach kontynuacji współpracy w Europie, Visa pomoże Revolut wejść na nowe rynki, których lista obejmie z początku, Australię, Brazylię, Kanadę, Japonię, Nową Zelandię, Rosję, Singapur oraz Stany Zjednoczone, a następnie Argentynę, Chile, Kolumbię, Hong Kong, Indie, Indonezję, Koreę Południową, Malezję, Meksyk, Filipiny, Arabię Saudyjską, RPA, Taiwan, Tajlandię, Ukrainę i Wietnam.
Visa i Revolut zbudowały w ciągu ostatnich czterech lat silne partnerstwo. Fintech będący alternatywą dla tradycyjnych usług finansowych, zaczął wydawać użytkownikom karty Visa w Europie w lipcu 2017 roku.
>>> Czytaj też: Revolut ma już 500 tys. klientów w Polsce, a w Krakowie swoje największe na świecie biuro