{"vars":{{"pageTitle":"AliExpress nowym partnerem Lecha Poznań. To pierwsza umowa sponsorska klubu sportowego w historii chińskiej platformy","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["aliexpress","e-commerce","ekstraklasa","handel","handel-detaliczny","lech-poznan","marketing","pilka-nozna","pko-ekstraklasa","poznan","sponsoring","sport"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"26 października 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"10","pagePostDateDay":"26","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":68840}} }
300Gospodarka.pl

AliExpress nowym partnerem Lecha Poznań. To pierwsza umowa sponsorska klubu sportowego w historii chińskiej platformy

Chińska platforma handlu internetowego AliExpress została nowym sponsorem piłkarskiego Lecha Poznań. Dla chińskiej firmy to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.

Jak czytamy w komunikacie prasowym AliExpress, umowa między stronami będzie obowiązywać do 30 czerwca 2021 r., ale istnieje możliwość jej przedłużenia.

Zgodnie z warunkami porozumienia, logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu
Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych.

Dodatkowo AliExpress ma zaoferować kibicom Lecha kody rabatowe na dostępne na platformie produkty, które znajdą się w ofercie podczas wyprzedaży w Dniu Singla (11-12 listopada).

Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach odbędzie się 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.

Amerykański miliarder przejmuje piłkarski klub AS Roma za 591 mln euro. Pandemia zbiła wartość transakcji o ponad 20%