{"vars":{{"pageTitle":"Allegro chce zatrudnić 1,5 tysiąca nowych pracowników","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["allegro","biznes","ecommerce","handel-detaliczny","inwestycje","praca","rozwoj","rynek","technologie"],"pagePostAuthor":"Martyna Maciuch","pagePostDate":"28 października 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"10","pagePostDateDay":"28","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":209192}} }
300Gospodarka.pl

Allegro chce zatrudnić 1,5 tysiąca nowych pracowników

Firma Allegro, lider polskiego rynku e-commerce, otworzy pięć nowych biur: w Katowicach, Łodzi, Gdańsku, Lublinie, Wrocławiu. Spółka chce także zatrudnić w tym roku 1 500 osób, w tym kilkuset pracowników w nowych lokalizacjach

Dotychczas Allegro było zlokalizowane w sześciu miejscowościach: w Warszawie, Krakowie,Toruniu, Poznaniu oraz centrach logistycznych w Błoniu i podwarszawskim Adamowie.

Obecnie firma przenosi swoje warszawskie i poznańskie biura do większych przestrzeni. W Warszawie będzie największym najemcą Fabryki Norblina, gdzie wynajmie ponad 23 tys. metrów kwadratowych. Natomiast w Poznaniu będzie to biuro w budynku Nowy Rynek – podała spółka.

Spółka poinformowała też o planach zatrudnienia 1,5 tys. nowych pracowników. Allegro poszukuje obecnie m.in. software developerów, menedżerów produktu oraz analityków danych.

Dzięki rozbudowywaniu zespołów, Allegro chce dotrzeć do utalentowanych specjalistów z całej Polski. Plany obejmują rozwijanie platformy Allegro.pl, oraz usług Allegro Pay, Allegro Biznes oraz Allegro Lokalnie.

„Mamy jeden z największych zespołów technologicznych w tej części Europy, w którym tworzymy rozwiązania stające się rynkowym benchmarkiem. Wszystkie tworzone przez nas produkty powstają lokalnie” – powiedział Marcin Mazurek, odpowiedzialny za dział technologiczny Allegro, o zespole, który już tworzy firmę.

Sprzedaż Allegro jest głównie przez firmy za pośrednictwem platformy handlu elektronicznego typu marketplace. Wartość sprzedanych produktów na platformie grupy stanowiła ok. 3 proc. całego rynku handlu detalicznego w Polsce w 2019 roku.

Czytaj też: