{"vars":{{"pageTitle":"Dino rozpycha się na rynku. W tym roku chce otworzyć jeszcze więcej sklepów","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["dino","dino-polska","handel","konsumenci","konsumpcja","najnowsze","sklepy","zakupy","zywnosc"],"pagePostAuthor":"Dorota Mariańska","pagePostDate":"28 lutego 2025","pagePostDateYear":"2025","pagePostDateMonth":"02","pagePostDateDay":"28","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":737035}} }
300Gospodarka.pl

Dino rozpycha się na rynku. W tym roku chce otworzyć jeszcze więcej sklepów

Dino Polska planuje wzrost liczby otwarć nowych sklepów o kilkanaście procent w 2025 r., podała spółka.

Dino Polska pozostaje optymistycznie nastawiona co do możliwości dalszego dynamicznego rozwoju sieci. Zgodnie z planami spółki, liczba otwarć nowych sklepów Dino będzie się dalej zwiększać i w 2025 r. powinna wynieść wysokich kilkanaście procent więcej niż w 2024 r. – czytamy w raporcie.

Jak podano, w IV kwartale 2024 r. sieć Dino uruchomiła 116 nowych marketów, co oznacza wzrost o 75,8 proc. w stosunku do IV kw. 2023 r. W całym 2024 r. otwarte zostały 283 sklepy, o 13,2 proc. więcej niż rok wcześniej i trochę więcej niż spółka zakładała na początku minionego roku. Na koniec 2024 r. w Polsce funkcjonowało 2 688 sklepów z logiem Dino.

Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.

Polecamy też: