{"vars":{{"pageTitle":"InPost uruchomi kolejne Lodówkomaty – tym razem we Wrocławiu","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["biznes-w-pandemii","branza-spozywcza","ecommerce","handel","inpost","paczkomaty","pandemia","uslugi-kurierskie"],"pagePostAuthor":"Martyna Maciuch","pagePostDate":"31 maja 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"05","pagePostDateDay":"31","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":141727}} }
300Gospodarka.pl

InPost uruchomi kolejne Lodówkomaty – tym razem we Wrocławiu

InPost uruchomi 20 nowych Lodówkomatów we Wrocławiu. Obecnie takie urządzenia InPost są dostępne w Warszawie i jej okolicach oraz w Krakowie – łącznie w 50 lokalizacjach. 

Firma InPost uruchomi we Wrocławiu 20 Lodówkomatów – podała spółka.

„Jesteśmy już po testach Lodówkomatów w Warszawie i Krakowie. Maszyny są doskonale dopracowane i spełniają wszystkie kryteria niezbędne do przechowywania żywności. Oznacza to, że jesteśmy w pełni gotowi na rozwijanie sieci takich maszyn w Polsce” – podał InPost w komunikacie.

„W tym roku jednak skupimy się na skokowym wzroście liczby Paczkomatów w Polsce i Europie – dlatego następne Lodówkomaty będą instalowane w przyszłym roku” – powiedział prezes InPost Rafał Brzoska.

„To kolejny perspektywiczny obszar, w którym się rozwijamy – oprócz zwiększania zasięgu geograficznego. Pandemia potwierdziła, że zakupy spożywcze online – zwłaszcza w dużych miastach – są coraz bardziej pożądane przez konsumentów” – mówi Rafał Brzoska.

„Jestem przekonany, że segment e-grocery będzie się rozwijał dynamicznie – niezależnie od pandemii” – wskazał prezes InPost.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założona w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, firma InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W styczniu 2021 roku InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

InPost debiutuje w Amsterdamie, GPW też może się doczekać kolejnych wejść e-commerce