{"vars":{{"pageTitle":"Karty sportowe coraz bardziej popularne. Polska firma modna także w europejskich siłowniach","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["benefit-systems","karty-sportowe","multisport","najnowsze","silownie","sport"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"22 marca 2024","pagePostDateYear":"2024","pagePostDateMonth":"03","pagePostDateDay":"22","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":695496}} }
300Gospodarka.pl

Karty sportowe coraz bardziej popularne. Polska firma modna także w europejskich siłowniach

Polskie karty sportowe zyskują na popularności. Liczba kart Benefit Systems w 2023 roku w Polsce wzrosła o 38 proc. Posiadaczy kart we wszystkich krajach przybyło o 300 tysięcy.

Benefit Systems, polska firma oferująca miedzy innymi karty Multisport, osiągnęła rekordowo wysokie wyniki w 2023 roku. Przedsiębiorstwo zakończyło rok z ponad 1,9 mln kart sportowych na wszystkich rynkach, co stanowi wzrost o ponad 300 tys. w porównaniu do roku poprzedniego.


Czytaj także: Ponad połowa kobiet rezygnuje ze sportu – nie mają czasu. Dla mężczyzn to nie problem


Firmy coraz częściej doceniają zalety programów motywacyjnych oferowanych przez Benefit Systems, co przekłada się na dynamiczny rozwój tej gałęzi biznesu. Spółka kontynuuje rozwój, szacując, że liczba kart powiększy się o kolejne 77 tys. już w pierwszym kwartale bieżącego roku. Zysk netto Benefit Systems również osiągnął imponujący wzrost, aż o 218 proc. do 439,6 mln zł.

Sieć własnych klubów fitness w Polsce odnotowała po raz pierwszy w historii pozytywny wynik operacyjny. Segment polski odgrywa kluczową rolę w sukcesie grupy – w 2023 roku liczba kart sportowych w Polsce przekroczyła pułap 1,4 mln. Przychody z tego segmentu wzrosły o ponad jedną trzecią (38 proc.), a zyski operacyjne znacząco się zwiększyły.

Benefit Systems zakłada dalszy wzrost wolumenów kart sportowych, zarówno na polskim rynku, jak i za granicą. Spółka planuje otwarcie nowych klubów fitness zarówno w Polsce, jak i na pozostałych rynkach, zwiększając liczbę swoich obiektów.


Chcesz być na bieżąco? Subskrybuj 300Sekund, nasz codzienny newsletter!


Powiększa się też sieć własnych klubów fitness. Liczba partnerów programu MultiSport przekroczyła już 5 tys. Program ten stanowi istotny element strategii firmy, motywując pracowników do aktywności fizycznej i dbania o zdrowie.

Segment zagraniczny również odgrywa coraz ważniejszą rolę w globalnej strategii Benefit Systems. Firma poszerzyła swoją obecność o nowe kluby fitness w Czechach, Bułgarii, Słowacji, a także, po raz pierwszy, w Chorwacji.

Oprac. Amelia Suchcicka

Czytaj także: