{"vars":{{"pageTitle":"McKinsey zacznie sprzedawać bieliznę i kosmetyki w USA","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news","nowe-technologie"],"pageAttributes":["financial-times","ft","handel","handel-detaliczny","konsulting","mckinsey","nowe-technologie","stany-zjednoczone","technologia","technologie","usa"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"27 września 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"09","pagePostDateDay":"27","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":20889}} }
300Gospodarka.pl

McKinsey zacznie sprzedawać bieliznę i kosmetyki w USA

McKinsey & Company, amerykańska firma konsultingowa, otworzy w Stanach Zjednoczonych sklep, w którym udostępni przedsiębiorcom powierzchnię do sprzedaży szerokiej palety produktów – od bielizny, przez kosmetyki po biżuterię, pisze Financial Times.

Sklep zlokalizowany będzie w największym w USA centrum handlowym – Mall of America w Bloomington w stanie Minnesota.

Celem rozpoczęcia działalności jest sprawdzenie efektywności nowych technologii, dzięki którym sprzedawcy będą mogli nawiązać rywalizację o klientów z gigantami internetowymi, takimi jak Amazon.

Klienci sklepu będą mogli skorzystać z takich udogodnień jak „inteligentne” lustra czy oprogramowanie pomagające w wyborze odpowiedniego biustonosza.

McKinsey planuje także udostępnienie możliwości dokonywania płatności kryptowalutami, a także zbieranie danych o zachowaniu klientów.

Firma nie zamierza jednak sprzedawać produktów samodzielnie, a jedynie udostępniać w systemie rotacyjnym powierzchnię ok. 450 metrów kw. sklepu sprzedawcom detalicznym.

Kolejka przedsiębiorstw, które wystawią swoje produkty w sklepie McKinsey obejmuje jubilerską firmę Kendra Scott, sprzedające kosmetyki marki type:A Deodorant i Elevé Cosmetics, a także ThirdLove – markę bielizny promującą swoje produkty zgodnie z ideą „body-positive”.

McKinsey nie spodziewa się osiągnięcia zysku z działalności sklepu, któremu już nadano nazwę Modern Retail Collective, a raczej oczekuje, że zebrane w trakcie jego działalności dane pomogą w zrozumieniu potrzeb klientów i ich nastawienia do konkretnych funkcji i udogodnień.

Uważamy, że będzie to dla nas znakomita okazja do nauki” – powiedział Heidi Zak, współzałożyciel marki ThirdLove.

Czytaj też:

>> Google zostanie strategicznym partnerem Chmury Krajowej i otworzy hub infrastruktury chmurowej w Polsce

>> Badanie Ipsos: Polacy i Niemcy najbardziej przeciwni niekontrolowanej inwigilacji przez rząd