{"vars":{{"pageTitle":"Nowa aplikacja PKP Intercity. Setki tysięcy pobrań, milion biletów","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["analiza-ekspercka","bilety","bilety-pociagowe","kolej","najnowsze","pkp","pkp-ic","pociagi","transport","transport-kolejowy"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"24 lipca 2023","pagePostDateYear":"2023","pagePostDateMonth":"07","pagePostDateDay":"24","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":597837}} }
300Gospodarka.pl

Nowa aplikacja PKP Intercity. Setki tysięcy pobrań, milion biletów

Aplikację mobilną PKP Intercity, którą wprowadzono na początku tego roku, pobrano już 650 tys. razy. Za jej pośrednictwem kupiono milion biletów kolejowych spółki.

W ciągu zaledwie 7 miesięcy od uruchomienia, przewoźnik sprzedał już milion biletów za pośrednictwem tej aplikacji. Jak komentuje spółka, świadczy to o ogromnym zainteresowaniu narzędziami zdalnej sprzedaży wśród pasażerów.

PKP Intercity sukcesywnie rozwija zdalne kanały sprzedaży, w tym aplikację mobilną wdrożoną w styczniu bieżącego roku. Zaledwie po 7 miesiącach od oddania jej do użytkowania padł milionowy zakup biletu. […] Zdalne kanały sprzedaży to przyszłość, dlatego planujemy dalszy rozwój aplikacji, unowocześnienie strony internetowej i rozszerzanie zdalnej sieci sprzedaży o kolejnych partnerów – mówi wiceprezes spółki Tomasz Gontarz, cytowany w komunikacie.


Czytaj również: Już nie musisz stać w kolejce do kasy, by kupić bilet do Wiednia. PKP Intercity rozwija ofertę


PKP stawia na wygodę swoich klientów

Aplikacja PKP Intercity to nie tylko wygodny sposób na zakup biletów na podróże krajowe, ale także międzynarodowe.

Pasażerowie mają do dyspozycji różne opcje płatności, np. Apple Pay, Google Pay, karty płatnicze i system BLIK. Klienci mogą również pobrać bilety w formacie pdf i dodać je do swojego kalendarza.

Wyszukiwanie tras podróży zostało usprawnione dzięki funkcji metastacji, która pozwala podróżnym na wpisanie nazw miejscowości, miast początkowych i końcowych podróży, a system wyświetli wszystkie dostępne połączenia.

Inną praktyczną funkcją jest możliwość graficznej rezerwacji miejsc w pociągu, co umożliwia pasażerom wybór ulubionego miejsca na czas podróży.

Ogromna ilość sprzedanych biletów, dzięki partnerom

Milion sprzedanych biletów w aplikacji PKP Intercity w tak krótkim czasie to sukces całej spółki i dowód na to, że nasza strategia działa. Rozumiemy potrzeby naszych pasażerów, którzy chcą szybko i intuicyjnie kupić bilet. Zdalne kanały sprzedaży to przyszłość, dlatego planujemy dalszy rozwój aplikacji, unowocześnienie strony internetowej i rozszerzanie zdalnej sieci sprzedaży o kolejnych partnerów – podkreśla Gontarz.

Bilety na przejazdy pociągami PKP Intercity można kupić na innych popularnych platformach. Od początku współpracy w serwisie Koleo zakupiono już ponad 3 mln biletów przewoźnika, w e-podroznik.pl – 866 tys. biletów, a w Skycash – 275 tys. biletów. Łącznie, za pomocą zewnętrznych zdalnych kanałów sprzedaży, pasażerowie zakupili ich już ponad 4 mln.

Dodatkowo, od kwietnia bieżącego roku użytkownicy aplikacji Jakdojade mogą korzystać z nowej funkcji, która upraszcza proces zakupu biletów PKP Intercity – przekierowania do systemu sprzedaży przewoźnika.


300Klimat od września w nowej odsłonie. Zapisz się już dziś na nasz cotygodniowy newsletter.


PKP IC planuje kontynuować rozbudowę zdalnych kanałów sprzedaży.

Polecamy również: