{"vars":{{"pageTitle":"Oprogramowanie Comarchu pomoże sprzedawać szampany i inne luksusowe alkohole w Europie","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["comarch","moet-hennessy","nowe-technologie","sprzedaz"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"16 września 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"09","pagePostDateDay":"16","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":62159}} }
300Gospodarka.pl

Oprogramowanie Comarchu pomoże sprzedawać szampany i inne luksusowe alkohole w Europie

Moët Hennessy, producent szampana należący do Louis Vuitton, światowego lidera dóbr luksusowych, sięgnęła po usługi Comarchu, aby usprawnić współpracę z dystrybutorami i hurtowniami.

Po wdrożeniu platformy raportująco-komunikacyjnej Comarch Online Distribution na terenie Polski, Moët Hennessy postanowiło poszerzyć zasięg projektu o dalsze rynki europejskie.

Platforma Comarch Online Distribution oraz system Comarch Online Sales Support umożliwiają automatyczne, codzienne raportowanie najważniejszych danych biznesowych na linii hurtownik-producent.

„Stały dostęp do aktualnych, rzetelnych informacji o poziomach zapasów dystrybutorów i sprzedaży produktów w kanale on-trade pozwala Moët Hennessy sprawniej reagować na wszelkie zmiany rynkowe. Od początku 2018 roku Comarch wspiera Moët Hennessy Poland w rozwoju współpracy z wybranymi dystrybutorami poprzez wdrażanie systemu raportowania danych na temat odsprzedaży i poziomu zapasów w celu intensyfikacji wspólnych działań handlowo-marketingowych” – podał Comarch w komunikacie.

Kolejnym krokiem Moët Hennessy była decyzja o poszerzeniu zakresu współpracy z Comarch o kolejne rynki europejskie.

„Można wyróżnić dwa wymiary platformy Comarch Online Distribution. Po pierwsze rozwiązanie to zapewnia firmom wysokiej jakości dane biznesowe, czyli solidny fundament planowania strategii handlowych. Platforma oferuje także pełną automatyzację procesu wymiany informacji. Dzięki temu firmy zyskują istotną przewagę konkurencyjną” – stwierdził Kamil Gościński, dyrektor sprzedaży globalnej w Comarch.

W portfolio Moët Hennessy są m. in. szampany, takie jak Dom Perignon, Moet Chandon, Veuve Cliquot, Ruinart czy Krug, whiskey i koniaki, np. Hennessy Cognac, Glenmoragie i Ardbeg Whisky, a także polska marka luksusowej wódki Belvedere.

Luksusowe nieruchomości nie tracą na pandemii. „Maili i telefonów jest więcej niż normalnie”