{"vars":{{"pageTitle":"PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski dla klubów piłkarskiej Ekstraklasy","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["bank","banki","bankowosc","ekstraklasa","liga-polska","marketing","pilka-nozna","pko-bank-polski","sport"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"9 września 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"09","pagePostDateDay":"09","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":19149}} }
300Gospodarka.pl

PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski dla klubów piłkarskiej Ekstraklasy

Celem Programu jest z jednej strony umożliwienie klubom dostępu do dodatkowych środków finansowych, a z drugiej promocja produktów finansowych wśród ich kibiców.

W ramach programu kluby będą zachęcały swoich fanów do korzystania z oferty usług bankowych PKO Banku Polskiego (kont osobistych, pożyczek gotówkowych, kredytów hipotecznych). Promocja będzie prowadzona poprzez klubowe kanały – strony internetowe, sklepy kibica, czy media społecznościowe.

W zamian PKO Bank Polski od każdego zakupionego w taki sposób produktu będzie udzielał danemu klubowi wynagrodzenia.

Do identyfikacji klubu z danym klientem wystarczy jego nazwisko i numer telefonu. Co istotne, klienci zainteresowani wsparciem w taki sposób swojej drużyny informacje te muszą przekazać bankowi dobrowolnie.

Pozyskane przez kluby środki będą mogły być przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarzy czy innowacje sportowe.

W zamian PKO Bank Polski oczekuje od klubów uczestniczących w programie, że te założą rachunek w tymże banku, zdefiniują cele, na które będą przekazywać pozyskane środki, będą dzielić się informacjami dotyczącymi dysponowaniem tymi środkami z kibicami, oraz że będą one przestrzegać zasad marketingu PKO Banku Polskiego.

Według PKO Banku Polskiego projekt może w istotny sposób przyczynić się do poprawy stabilności finansowej polskich klubów piłkarskich.

Zgodnie z wyliczeniami banku, całkowita suma, która może trafić do drużyn w ciągu trzech lat poprzez Program Partnerski i umowy sponsorskie wynosi nawet 100 mln zł.

Piłka nożna to coś więcej niż sport i więcej niż biznes – to element kultury. PKO Bank Polski chce wspierać działalność związaną z kulturą masową. W ubiegłym roku zostaliśmy oficjalnym bankiem Ekstraklasy, w kolejnym sezonie awansowaliśmy na partnera tytularnego, a dziś wykonujemy kolejny krok i uruchamiamy Program Partnerski dla klubów Ekstraklasy” – powiedział prezes PKO Banku Polskiego Zbigniew Jagiełło.

Do Programu jak dotąd przystąpiło 12 z 16 klubów piłkarskiej Ekstraklasy – Arka Gdynia, Jagiellonia Białystok, KGHM Zagłębie Lubin, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Łódzki Klub Sportowy, Pogoń Szczecin, Raków Częstochowa, Wisła Kraków, oraz Wisła Płock.

Czytaj też:

>> BlackRock, największa firma inwestycyjna na świecie, zwiększyła swój udział w Banku Pekao

>> Credit Agricole obniżył prognozę wzrostu gospodarczego Polski w 2020