{"vars":{{"pageTitle":"PKP Intercity ze wzrostem sprzedanych biletów. Dzięki zewnętrznym partnerom","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["bilety","najnowsze","pasazerowie","pkp-intercity","pociagi","sprzedaz-biletow"],"pagePostAuthor":"Dorota Mariańska","pagePostDate":"11 marca 2024","pagePostDateYear":"2024","pagePostDateMonth":"03","pagePostDateDay":"11","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":689831}} }
300Gospodarka.pl

PKP Intercity ze wzrostem sprzedanych biletów. Dzięki zewnętrznym partnerom

PKP Intercity sprzedało 10 mln biletów za pośrednictwem zewnętrznych partnerów, odkąd niecałe 2 lata temu rozpoczęło współpracę w ramach ujednoliconych warunków handlowych, podał przewoźnik.

– Dostępność biletów na połączenia PKP Intercity u zewnętrznych partnerów cieszy się coraz większą popularnością. Sprzedaż biletów za pośrednictwem pierwszego zewnętrznego agenta rozpoczęto w maju 2022 r. Sukcesywnie bilety PKP Intercity oferowały kolejne platformy. Dzisiaj z narodowym przewoźnikiem współpracuje sześciu partnerów: mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO, Jakdojade oraz eTravel – czytamy w komunikacie.

Korzyści dla partnerów i pasażerów

Jak wyjaśnia przewoźnik, nowy model sprzedaży, którego wdrażanie rozpoczęto we wrześniu 2021 roku, wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi (UWH) dla wszystkich partnerów. Dzięki temu uproszczone zostały wszelkie kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy. PKP Intercity przekonuje, że zyskują na tym przede wszystkim pasażerowie, którzy korzystają z transportu mieszanego. W ten sposób mogą trzymać swoje bilety w jednym miejscu.


Chcesz być na bieżąco? Subskrybuj 300Sekund, nasz codzienny newsletter!


– Jak pokazują wyniki sprzedaży, współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych przynosi korzyści dla wszystkich stron. Nasi partnerzy mają możliwość sprzedaży biletów przewoźnika, który cieszy się rosnącą popularnością, na klarownych i korzystnych warunkach. Pasażerowie zyskują natomiast wygodny dostęp do naszej oferty. Cieszymy się, że podróżni tak chętnie korzystają z wprowadzanych przez nas rozwiązań – skomentował wiceprezes Tomasz Gontarz, cytowany w materiale.

PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2023 roku miał ok. 68 mln pasażerów.

To też może Cię zainteresować: