{"vars":{{"pageTitle":"Polska spółka eobuwie.pl otwiera pierwszy sklep za granicą. „Buty prezentowane na ekranach i tabletach"","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["e-commerce","eobuwie-pl","modivo","nanovo","praga","sprzedaz"],"pagePostAuthor":"Emilia Derewienko","pagePostDate":"30 lipca 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"07","pagePostDateDay":"30","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":168671}} }
300Gospodarka.pl

Polska spółka eobuwie.pl otwiera pierwszy sklep za granicą. „Buty prezentowane na ekranach i tabletach”

Firma eobuwie.pl otworzyła w piątek (30 lipca) swój pierwszy zagraniczny sklep – w galerii handlowej Novy Smichov w Pradze. To debiut na rynkach zagranicznych i jednocześnie początek ekspansji międzynarodowej sieci stacjonarnej polskiej spółki.

Nowy sklep łączy ofertę dwóch marek: eobuv.cz i MODIVO. To oznacza 100 tys. produktów dostępnych od ręki, interaktywne przymierzalnie i dostawę produktów bezpośrednio ze sklepu do dowolnego miejsca na terenie Pragi nawet w 90 minut. Za doświadczenia digitalowe odpowiada partner Nanovo.

Do tej pory spółka była obecna w Czechach w kanale online. Eobuwie.pl rozpoczęło sprzedaż na tym rynku w 2014 r.

Czechy są nam szczególnie bliskie. Debiutujemy u naszych południowych sąsiadów z kolejnym przełomowym projektem. Tym razem mamy przyjemność zaprosić klientów na zakupy w nowej formule do popularnej galerii handlowej Novy Smichov. Format praskiego salonu wzbogacony został o modowe portfolio MODIVO. Klienci w jednym miejscu będą więc mogli skompletować pełną stylizację” – mówi Mikołaj Wezdecki, członek zarządu i dyrektor e-commerce eobuwie.pl.

Zdigitalizowana sprzedaż butów

W praskim salonie, który zajmuje aż 1800 m kw., postawiono na pełną digitalizację. Zrezygnowano z fizycznej ekspozycji produktów, ponieważ są one prezentowane na tabletach i ekranach multimedialnych.

Wyodrębniono specjalną przestrzeń na garderoby, w których również znajdują się tablety. Dzięki nim można, już w trakcie przymierzania wybranych rzeczy, zamówić dany produkt w innym rozmiarze lub kolorze.

Klienci będą także mogli skorzystać z darmowej usługi esize.me. To system skanowania w stóp w 3D. Dzięki niemu klient otrzymuje rekomendacje dot. rozmiaru obuwia z całej oferty dostępnej online, niezależnie od marki czy fasonu. I to wszystko bez konieczności fizycznego przymierzania butów.

Dostawa nawet w 90 minut

Dodatkowo we wrześniu w Pradze planowane jest uruchomienie usługi Same Day Delivery, czyli dostawy w ten sam dzień.

Stawiamy na najwyższe standardy obsługi, dlatego na terenie aglomeracji oferować będziemy dostawę ekspresową, nawet w 90 minut. Zaproponujemy klientom także konkretne przedziały czasowe, aby mogli określić dogodną godzinę wizyty kuriera z zakupami„– mówi Konrad Jezierski, prezes spółki Eobuv.cz oraz dyrektor w eobuwie.pl.

Eobuwie.pl to światowy lider rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach oraz rozwija własny e-commerce z modą premium – MODIVO.