{"vars":{{"pageTitle":"Alior Bank wspiera ekologiczne wybory konsumenckie nową promocją","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["alior-bank","e-commerce","e-sklep","ekologia","karty-kredytowe","karty-platnicze","konsumenci","kosmetyki","mastercard","promocje","zywnosc"],"pagePostAuthor":"Emilia Siedlaczek","pagePostDate":"9 lipca 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"07","pagePostDateDay":"09","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":159019}} }
300Gospodarka.pl

Alior Bank wspiera ekologiczne wybory konsumenckie nową promocją

Nowy klient Alior Bank, płacąc kartą kredytową, może uzyskać nawet 600 zł zwrotu na kartę. Warunek? Musi zrobić zakupy w internetowych sklepach ze zdrową żywnością, produktami bio i naturalnymi kosmetykami. Tak bank odpowiada na rosnącą świadomość konsumentów dotyczącą zdrowotnych i środowiskowych aspektów zakupów.

Karty kredytowe idą w ruch

Przez pierwszy rok od skorzystania z programu klienci mogą zaoszczędzić do 600 zł za ekozakupy w wybranych sklepach internetowych. Alior Bank zwróci 3 proc. wartości transakcji bezgotówkowych kartami kredytowymi. Zwrot jest naliczany od sumy transakcji w kolejnych 12 miesiącach kalendarzowych. Maksymalna miesięczna wartość zwrotu wynosi 50 zł, a więc w ciągu roku objętego promocją klient może dostać aż 600 zł.


Czytaj także: Bank Pekao współorganizował pierwszą samorządową emisję zielonych obligacji


Ponadto, do 30 listopada 2021 roku za płatność kartą w niektórych punktach usługowych będzie też trwała oferta promocyjna „Zwrot za ekozakupy z kartą kredytową”. W jej ramach zwrot może sięgać 300 zł.

Ekokonsument

Promocja Alior Banku ma nagrodzić tych, którzy kupują świadomie, ale – jak deklaruje bank – bonusy finansowe mają też zmotywować tych nieprzekonanych.

Ofertę promocyjną oparto na danych z badania „Świadomy konsument”, które wykazało, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do zakupów i zmieniają się ich zwyczaje konsumenckie.

Połowa ankietowanych w badaniu firmy konsultingowej Accenture wspólnie z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie, stwierdziła, że często czyta skład i znaczenie poszczególnych składników kosmetyków. Ponadto 44 proc. pytanych osób deklarowało, że zwraca uwagę na skład ubrań.

Stawiamy na efektywne oraz przyjazne dla klientów oraz środowiska rozwiązania i narzędzia – mówi Joanna Olszewska, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w Alior Banku.

Polskie banki będą używać prostszego języka w komunikacji z klientami