Awaria w Alior Banku: bank od godzin przedpołudniowych pracował nad przywróceniem działania systemów bankowości internetowej, kantora walutowego i aplikacji mobilnej, które uległy awarii. O godz. 14:30 bank poinformował o usunięciu wszystkich problemów.
„Bankowość internetowa Alior Online i BusinessPro, a także Kantor Walutowy oraz aplikacja Alior Mobile są aktualnie niedostępne z powodu awarii. Klienci mogą płacić kartami w sklepach i w internecie, a także wpłacać i wypłacać pieniądze z bankomatów. Przelewy można zlecić w oddziałach. Trwają intensywne prace nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania systemów” – poinformował bank przed południem.
O godz. 14:30 Alior Bank przekazał kolejną informację – o usunięciu wszystkich problemów.
„W imieniu Alior Banku informujemy, że awaria została usunięta. Klienci mają swobodny dostęp do wszystkich systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej” – napisało biuro prasowe Aliora.
Czytaj także: Zmiana na czele Alior Banku. Stanowisko prezesa obejmie Iwona Duda