{"vars":{{"pageTitle":"Pekao udostępnia głosową obsługę aplikacji PeoPay za pomocą Asystenta Google","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live","news"],"pageAttributes":["aplikacja-mobilna","asystent-google","bank-pekao-s-a","bankomosc-mobilna","bankowosc","google","nowe-technologie","pekao"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"19 grudnia 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"12","pagePostDateDay":"19","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":34701}} }
300Gospodarka.pl

Pekao udostępnia głosową obsługę aplikacji PeoPay za pomocą Asystenta Google

Bank Pekao umożliwił swoim klientom głosową obsługę aplikacji PeoPay. Użytkownicy będą mogli sprawdzić stan konta, wygenerować kod BLIK lub zlecić przelew w systemie Android za pomocą Asystenta Google.

Funkcje obsługi głosowej są dostępne na ekranie głównym urządzenia przed zalogowaniem do aplikacji PeoPay.

„Używając swojego głosu i odpowiedniej komendy użytkownik może od teraz wywołać wybrane funkcje w PeoPay i zostać przekierowany do odpowiedniego ekranu w aplikacji” – podało Pekao.

Na przykład po wypowiedzeniu komendy „OK Google, wyszukaj saldo w PeoPay” użytkownikowi pokaże się ekran główny aplikacji z wyświetlonymi podstawowymi informacjami na temat rachunku.

Podobnie jest w przypadku wygenerowania nowego kodu BLIK. „Wystarczy wypowiedzieć do telefonu frazę „OK Google, wyszukaj BLIK w PeoPay”, a aplikacja sama uruchomi się na ekranie z nowym kodem BLIK, który tak jak w przypadku tradycyjnej obsługi będzie widoczny przez dwie minuty” – podał bank.

Dzięki głosowej obsłudze aplikacji mobilnej, użytkownik może również przejść do formatki przelewu. Wypowiadając „OK Google, wyszukaj przelew w PeoPay”, przejdziemy do ekranu z przelewami i doładowaniami, a dzięki frazie „OK Google, wyszukaj przelew na numer telefonu w PeoPay”, klient zostanie przeniesiony na odpowiednią formatkę w PeoPay i będzie mógł wykonać przelew na numer telefonu.

Inne funkcje głosowe a aplikacji to:

Obsługa głosowa aplikacji PeoPay z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android, a niektóre funkcje wymagają zalogowania się do aplikacji.

Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych w Polsce i jest jednym z trzech największych banków.

>>> Czytaj też: PKO BP już testuje Talk2IKO, czyli obsługę głosową aplikacji mobilnej. W planach integracja z asystentem Google