{"vars":{{"pageTitle":"T-Mobile wciąż nie przywrócił wszystkich usług.","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["live"],"pageAttributes":["annopol","awaria","pozar","t-mobile"],"pagePostAuthor":"Marcin Zakrzewski","pagePostDate":"7 lutego 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"02","pagePostDateDay":"07","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":2365}} }
300Gospodarka.pl

T-Mobile wciąż nie przywrócił wszystkich usług.

Po pożarze w Annopolu, o którym informowaliśmy kilka dni temu, T-Mobile jeszcze nie przywrócił wszystkich funkcjonalności.

Nadal nie jest dostępna aplikacja dla klientów „Mój T-Mobile” – umożliwiająca m.in. robienie płatności za abonament – ani internetowe biuro obsługi MiBOA. Występują również problemy z wysyłaniem i odbiorem MMS-ów.

Jak podaje dziennik.pl, problemy występują również przy usługach realizowanych we współpracy z Pocztą Polską. W niektórych placówkach występowały w ostatnich dniach problemy z realizacją przekazów pieniężnych i wykonywaniem płatności.

W przypadku części przywróconych po awarii usług wciąż występują ograniczenia:

Ostatni komunikat, opublikowany przez T-Mobile pochodzi z 4 lutego. Można się zatem spodziewać aktualizacji informacji w najbliższych dniach.