{"vars":{{"pageTitle":"Revolut uruchomił usługę akceptacji płatności dla firm w 13 krajach europejskich - w tym w Polsce","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["bankowosc","eplatnosci","europa","fintech","firmy","platnosci-bezgotowkowe","revolut","revolut-business"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"7 grudnia 2020","pagePostDateYear":"2020","pagePostDateMonth":"12","pagePostDateDay":"07","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":72481}} }
300Gospodarka.pl

Revolut uruchomił usługę akceptacji płatności dla firm w 13 krajach europejskich – w tym w Polsce

Revolut Business, platforma usług finansowych używana przez 500 tysięcy firm na świecie, udostępniła usługi akceptacji płatności swoim klientom biznesowym w 13 krajach Europy, w tym w Polsce.

Wejście Revolut na rynek akceptacji płatności pozycjonuje firmę w bezpośredniej konkurencji do globalnych graczy, takich jak Stripe i Adyen.

Dzięki nowej usłudze firmy mogą przyjmować – bezpośrednio na swoje konta – płatności od każdego, z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności posiadania strony lub sklepu internetowego, za pomocą prostych, szybkich i bezpiecznych linków do płatności, które mogą być udostępniane klientom firmy.

Nowe usługi pomogą firmom zarządzać wszystkimi sprawami finansowymi w jednym miejscu, bez potrzeby przełączania się i uzgadniania płatności pomiędzy platformami akceptacyjnymi i bankowymi. Klienci posiadający konto Revolut Business skorzystają z dostępności środków z płatności na drugi dzień, co przyspieszy dostęp do gotówki i usprawni przepływy finansowe w firmach.

“Płatności i przepływy pieniężne to krwiobieg każdego biznesu, dlatego zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które spełnia nie tylko potrzeby w zakresie kont firmowych, ale także akceptacji płatności kartowych” – powiedział Nik Storoński, dyrektor generalny Revolut.

Dodał, że firmy w Europie wiedzą dziś lepiej niż kiedykolwiek, jak istotna dla ich sukcesu jest obecność na platformach online i mobile.

„Dlatego udostępniamy nowy, szybki i bezpieczny sposób na przyjmowanie płatności przez strony i sklepy internetowe, a dla klientów, którzy ich nie posiadają, przez bezpieczne linki do płatności. Naszą misją jest demokratyzacja rynku akceptacji płatności – właśnie ją realizujemy” – powiedział Storoński.

Usługi akceptacji płatności są już dostępne dla klientów Revolut Business w Polsce, Irlandii, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Danii, Szwecji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Niemczech i Austrii. Nowy produkt będzie udostępniony na kolejnych rynkach w Europie w najbliższych tygodniach.

Revolut powstał w 2015 roku jako usługa do wymiany walut. Dziś oferuje m.in. bezprowizyjny handel akcjami, ekspozycję na kryptowaluty, darowizny, sejfy Vault, funkcje do analizy i kontroli wydatków i konta dla firm.

Fintech z siedzibą w Londynie ma ponad 13 mln klientów na świecie i zrealizował ponad 1 mld transakcji wartych ponad 100 mld dolarów. W Polsce Revolut obsługuje ponad 1 mln klientów indywidualnych.

Czytaj także:

Najbardziej obiecujące fintechy w Polsce i regionie, czyli do kogo będzie należeć 2021 rok