{"vars":{{"pageTitle":"Czy to źle, że paczka ZNIKA? Rozmawiamy o pomysłach na zmniejszenie zanieczyszczenia plastikiem w e-handlu","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["tylko-w-300gospodarce","wywiady"],"pageAttributes":["e-commerce","impact","impact21","innowacje","klimat","michal-kruszynski","opakowania","opakowania-biodegradowalne","redukcja-zanieczyszczen","start-up","wideorozmowa","zanieczyszczenia","znika"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"5 listopada 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"11","pagePostDateDay":"05","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":212483}} }
300Gospodarka.pl

Czy to źle, że paczka ZNIKA? Rozmawiamy o pomysłach na zmniejszenie zanieczyszczenia plastikiem w e-handlu

W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’21 pytaliśmy gości wydarzenia z czym przyjechali do Poznania i do jakich refleksji skłoniły ich wysłuchane wystąpienia.

W tym odcinku rozmówcą Maryjki Szurowskiej jest Michał Kruszyński, współzałożyciel start-upu ZNIKA, który dostarcza biodegradowalne opakowania dla e-commerce. Z Michałem Kruszyńskim rozmawialiśmy o palecie znikających produktów, które redukują zanieczyszczenie plastikiem, a także w jaki sposób udało im się spiąć finansowanie na rozwój firmy.

Michał Kruszyński zdradził też gdzie poznał się ze swoimi partnerami biznesowymi i jak wyglądały kulisy pierwszego miesiąca życia start-upu.