{"vars":{{"pageTitle":"Impact'22: Czy po pandemii e-commerce straci klientów? Wywiad z Jakubem Kłoczewiakiem z Allegro","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["impact","news","nowe-technologie","tylko-w-300gospodarce","wywiady"],"pageAttributes":["allegro","ecommerce","handel","impact","impact-finance22","nowe-technologie","pandemia","sztuczna-inteligencja","technologia"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"24 maja 2022","pagePostDateYear":"2022","pagePostDateMonth":"05","pagePostDateDay":"24","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":308102}} }
300Gospodarka.pl

Impact’22: Czy po pandemii e-commerce straci klientów? Wywiad z Jakubem Kłoczewiakiem z Allegro

W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’22, pytaliśmy gości konferencji o najważniejsze wydarzenia i zjawiska gospodarcze w Polsce i na świecie. W tym odcinku rozmówcą Katarzyny Mokrzyckiej jest Jakub Kłoczewiak z Allegro.

Niewiele jest branż, które mogłyby określić okres pandemii jako dobry – e-commerce jest głównym wyjątkiem. A jak ma wyglądać działalność giganta e-handlu po pandemii, gdy wszystkie sklepy znów działają normalnie? Pytamy o to Jakuba Kłoczewiaka, dyrektora działu zajmującego się  zarządzaniem doświadczeniem klienta w Allegro.

Polskiej firmie jednocześnie ze wzrostem sprzedaży udało się utrzymać wysoki poziom zadowolenia klientów z jakości usług.

– To dlatego, że mamy priorytety – chodzi o duży wybór, ceny i wygodę – mówi nasz rozmówca i wskazuje, jak dużą rolę odgrywają w rozwoju firmy nowoczesne technologie. Jakie? Chociażby sztuczna inteligencja, wykorzystywana na bardzo dużą skalę w obsłudze klienta na etapie reklamacji i zwrotów.

Katarzyna Mokrzycka rozmawia ze swoim gościem o tym i innych rozwiązaniach technologicznych, a także o tym, jak koniec pandemii wpływa na działalność firmy i o planach rozwoju Allegro związanych z przejęciami na zagranicznych rynkach.