{"vars":{{"pageTitle":"Biznes by Ann. Anna Lewandowska o pasji, wiedzy i elastyczności w biznesie","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news","tylko-w-300gospodarce","wywiady"],"pageAttributes":["anna-lewandowska","biznes","biznes-w-pandemii","by-ann","elastycznosc","impact","inflacja","pandemia","pasja","wideorozmowa","wywiad","wywiad-z-anna-lewandowska","zatory-w-lancuchach-dostaw","zdrowy-styl-zycia"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"22 listopada 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"11","pagePostDateDay":"22","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":219945}} }
300Gospodarka.pl

Biznes by Ann. Anna Lewandowska o pasji, wiedzy i elastyczności w biznesie

W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’21, pytaliśmy gości wydarzenia, z czym przyjechali do Poznania i do jakich refleksji skłoniły ich wysłuchane wystąpienia.

W tym odcinku gościnią Maryjki Szurowskiej jest Anna Lewandowska, przedsiębiorczyni i promotorka zdrowego stylu życia.

Anna Lewandowska w rozmowie z redaktorką kreatywną 300Gospodarki opowiadała o zmianach zwyczajów konsumenckich, jakie przyniosła pandemia. To m.in. zwiększenie zainteresowania zakupami online.

„Tworząc swoją aplikację Diet&Training by Ann, catering SuperMenu czy też linię kosmetyków Phlov, weszłam w działalność online i widzę np. po aplikacji, że w 2020 roku odnotowaliśmy stuprocentowy wzrost sprzedaży względem 2019 roku” – zdradziła przedsiębiorczyni.

Ten wzrost, według naszej gościni, pokazuje nie tylko większe zainteresowanie zakupami online, ale również trend przewartościowania stylu życia i postawienia na zdrowie.

Anna Lewandowska opowiedziała nam również o wyzwaniach dla prowadzenia biznesu w warunkach rosnącej inflacji i zatorów w łańcuchach dostaw. „W produktach eko składniki i surowce są drogie. I to jest wyzwaniem, zwłaszcza w obecnie panujących warunkach wzmożonej inflacji. Innym wyzwaniem są zatory w dostawach. Dla mojej marki kosmetyków Phlov to oznacza, że nie możemy z taką łatwością jak kiedyś planować kampanii marketingowych. Mamy opóźnienia: obecnie wchodzimy z nową linią kosmetyków do włosów, którą mieliśmy wdrażać już kilka miesięcy temu”, obrazuje problem nasza rozmówczyni.

Anna Lewandowska zdradziła nam też, że za sukces jej przedsięwzięć w pewnym stopniu odpowiada to, że z uwagą „słucha mądrzejszych” od siebie. W jakich kwestiach? Tego dowiecie się z rozmowy.