W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’21, pytaliśmy gości wydarzenia, z czym przyjechali do Poznania i do jakich refleksji skłoniły ich wysłuchane wystąpienia.
W tym odcinku gościnią Maryjki Szurowskiej jest Anna Lewandowska, przedsiębiorczyni i promotorka zdrowego stylu życia.
Anna Lewandowska w rozmowie z redaktorką kreatywną 300Gospodarki opowiadała o zmianach zwyczajów konsumenckich, jakie przyniosła pandemia. To m.in. zwiększenie zainteresowania zakupami online.
„Tworząc swoją aplikację Diet&Training by Ann, catering SuperMenu czy też linię kosmetyków Phlov, weszłam w działalność online i widzę np. po aplikacji, że w 2020 roku odnotowaliśmy stuprocentowy wzrost sprzedaży względem 2019 roku” – zdradziła przedsiębiorczyni.
Ten wzrost, według naszej gościni, pokazuje nie tylko większe zainteresowanie zakupami online, ale również trend przewartościowania stylu życia i postawienia na zdrowie.
Anna Lewandowska opowiedziała nam również o wyzwaniach dla prowadzenia biznesu w warunkach rosnącej inflacji i zatorów w łańcuchach dostaw. „W produktach eko składniki i surowce są drogie. I to jest wyzwaniem, zwłaszcza w obecnie panujących warunkach wzmożonej inflacji. Innym wyzwaniem są zatory w dostawach. Dla mojej marki kosmetyków Phlov to oznacza, że nie możemy z taką łatwością jak kiedyś planować kampanii marketingowych. Mamy opóźnienia: obecnie wchodzimy z nową linią kosmetyków do włosów, którą mieliśmy wdrażać już kilka miesięcy temu”, obrazuje problem nasza rozmówczyni.
Anna Lewandowska zdradziła nam też, że za sukces jej przedsięwzięć w pewnym stopniu odpowiada to, że z uwagą „słucha mądrzejszych” od siebie. W jakich kwestiach? Tego dowiecie się z rozmowy.