{"vars":{{"pageTitle":"Gatorade Zero najbardziej perspektywicznym produktem koncernu PepsiCo.","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["news"],"pageAttributes":["7up","cola","fmcg","gatorade-zero","lipton-ice-tea","mirinda","pepsi","zywnosc"],"pagePostAuthor":"Zespół 300Gospodarki","pagePostDate":"15 lipca 2019","pagePostDateYear":"2019","pagePostDateMonth":"07","pagePostDateDay":"15","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":13749}} }
300Gospodarka.pl

Gatorade Zero najbardziej perspektywicznym produktem koncernu PepsiCo.

Pepsi, Mirinda, 7UP, Lipton Ice Tea? Otóż nie. To Gatorade Zero został uznany najbardziej perspektywicznym produktem koncernu PepsiCo., donosi Financial Times.

Obroty firmy w drugim kwartale tego roku wzrosły o 4,5 proc. do 16,5 mld dol., a dochód netto poszedł w górę z 1,8 mld dol. do 2 mld dol.

Wszystko dlatego, że nowości w firmie zaczynają wpływać pozytywnie na wyniki.

I tak na przykład Gatorade Zero, czyli niskokaloryczna wersja napoju energetycznego Mountain Dew – który ma klientów głównie wśród graczy w gry komputerowe – bryluje w portfolio.

„Sprzedajemy każdą butelkę, którą jesteśmy w stanie wyprodukować” – opowiadał podczas konferencji prasowej Hugh Johnston, wiceprezes ds. finansów koncernu.

Dodał też, że PepsiCo. chce otworzyć nowy hub w Dolinie Krzemowej, aby mieć dobrą lokalizacje do koncentrowania się na innowacjach cyfrowych.

Ta informacja pojawiła się dziś rano w skrzynkach odbiorczych subskrybentów naszego codziennego newslettera 300SEKUND. Jeśli chcesz się na niego zapisać, kliknij tutaj.

>>>Czytaj też: Czy polskie wino ma szansę zaistnieć? Szampan też miał kiedyś złą opinię