Oppo utworzy struktury regionalne dla Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Warszawie. Aktualnie obejmują swym zasięgiem 11 krajów, centrum testowe w Rumunii oraz zakłady produkcyjne w Turcji.
Siedzibę operacyjną Oppo dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) ulokowano w Warszawie. Na jej czele stoi Johnny Zhang.
Oppo inwestuje w zakłady Turcji i Rumunii
Wagę tego regionu dla swoich dalszych planów Oppo podkreśliło poprzez uruchomienie w Turcji zakładu produkcyjnego, gdzie 800 pracowników będzie produkować smartfony z serii Reno i z serii A.
Firma zainwestowała też w centrum testowe w Rumunii, co jest kolejnym dowodem na długoterminowe zaangażowanie firmy w regionie – podano w informacji.
„Dziś ogłaszamy zwieńczenie ponad dwóch lat ciężkiej pracy nad budową naszej obecności w regionie. Od uruchomienia zakładu produkcyjnego w Turcji, po powoływanie lokalnych zespołów, Oppo umacnia swoją pozycję. To w dłuższej perspektywie umożliwi nam rozwój marki” – powiedział prezes Oppo CEE Johnny Zhang, cytowany w komunikacie.
Produkty tej marki, szczególnie smartfony, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej. Dlatego obecność w tym regionie jest szczególnie ważna dla Oppo. Dowodem tego są znaczące i ciągłe inwestycje lokalne.
Firma wyznaczyła standardy urządzeń 5G
Oppo stoi na czele w zakresie globalnych standardów 5G. Dzięki temu ma szerokie możliwości partnerstwa z operatorami i sprzedawcami detalicznymi, którzy chcą skorzystać z przepustowości, szybkości i elastyczności sieci 5G.
Ponadto firma ma doświadczenie w sprzedaży takich produktów, gdyż pierwszy komercyjny smartfon 5G dostępny w Europie wyprodukowało Oppo. Smartfon wprowadzono do sprzedaży w 2019 roku.
Oppo jest producentem inteligentnych urządzeń i plasuje się w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność Oppo obejmuje ponad 40 krajów i regionów, a w Polsce firma działa od stycznia 2019. Firma posiada 6 instytutów badawczych i 4 centra badań i rozwoju oraz międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie.
45% Polaków chce kupować online zamiast w sklepach stacjonarnych