{"vars":{{"pageTitle":"Sunday Energy uruchomił outlet OZE w ramach platformy SundayMarket.pl","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["300klimat","news"],"pageAttributes":["300klimat","energetyka-sloneczna","fotowoltaika","marketplace","odnawialne-zrodla-energii","outlet","oze","panele-sloneczne","sunday-energy","sunday-market"],"pagePostAuthor":"Emilia Siedlaczek","pagePostDate":"26 lipca 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"07","pagePostDateDay":"26","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":166782}} }
300Gospodarka.pl

Sunday Energy uruchomił outlet OZE w ramach platformy SundayMarket.pl

Sunday Energy uruchomił specjalistyczny serwis typu marketplace – SundayMarket.pl. Jak podała spółka, dzięki niej można nawiązywać relacje handlowe z podmiotami z rynku OZE, oceniać firmy oraz zgłaszać wykonanie demontażu instalacji.

Jak będzie działać platforma?

Użytkownicy SundayMarket zyskają dostęp do bazy firm. Ponadto będą mieli możliwość oceny kontrahentów i zgłoszenia zapotrzebowania na usługi demontażu instalacji PV. Dzięki ocenom klientów powstanie ranking przedsiębiorstw.

W pierwszym etapie działania serwisu SundayMarket.pl firmy oraz osoby indywidualne mają możliwość promocyjnego/bezpłatnego wystawiania przedmiotów nowych i używanych. Ponadto platforma będzie zawierać aktualne informacje związane z wydarzeniami z branży OZE.

„Z satysfakcją rozpoczynamy działalność naszej platformy. Jest skierowana zarówno producentów, dystrybutorów, jak i klientów detalicznych i instytucjonalnych. Chcemy zaoferować im praktyczne narzędzie ułatwiające nawiązywanie relacji i zawieranie transakcji, co może mieć pozytywny wpływ na dalszy rozwój rynku OZE w Polsce. Już dziś widzimy zainteresowanie uczestników rynku naszym projektem. W perspektywie średnioterminowej liczymy na uzyskanie czołowej pozycji wśród podobnych rozwiązań na polskim rynku” – powiedział prezes Sunday Energy Michał Sochacki.

Ekspansja Sunday Energy przynosi zyski

„Sunday Energy w obszarze core biznesu zgodnie z założeniami realizuje cele i plany operacyjne. W porównaniu do analogicznych okresów minionego roku notujemy systematyczne wzrosty sprzedaży. Jednocześnie nadal chcemy zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu najbliższych miesięcy” – dodał Sochacki.

W 2021 roku firma zintensyfikowała sprzedaż na rynku węgierskim oraz kończy przygotowania do wejścia na rynki bałtyckie pod marką Sunday Energy Baltic. W obszarze handlowym firma rozpoczęła sprzedaż zestawów: instalacja fotowoltaiczna i pompa ciepła. Spółka zamierza oferować klientom końcowym kompleksowe rozwiązań, które wesprą uzyskanie neutralności energetycznej w budownictwie indywidualnym.

Działalność Sunday Energy opiera się na podstawowym filarze fotowoltaicznym i uzupełniającym, związanym z dodatkowymi usługami i produktami dot. OZE, tj. pompy ciepła, magazyny energii itd. W pierwszym obszarze kluczową częścią biznesu jest import i sprzedaż paneli fotowoltaicznych oraz innych komponentów rynku PV (m.in. inwertery, falowniki). Spółka zajmuje się także developmentem farm oraz rozwija nowe kierunki biznesowe, dotychczas niewystępujące powszechnie na polskim rynku.

PGNiG rusza z nową usługą. Pomoże prywatnym klientom przyłączyć instalację fotowoltaiczną