{"vars":{{"pageTitle":"Jak w domu przy kominku zbudować kolonię kosmiczną? Rozmowy 300Gospodarki na Impact'21","pagePostType":"post","pagePostType2":"single-post","pageCategory":["nowe-technologie","tylko-w-300gospodarce","wywiady"],"pageAttributes":["artur-kurasinski","beyond-humanity-colonies","blockchain","crowdfunding","eksport","gra-hybrydowa","gra-planszowa","impact","nowe-technologie","pandemia","polskie-firmy-za-granica","rozrywka","stany-zjednoczone","sztuczna-inteligencja","three-headed-monster"],"pagePostAuthor":"Maryjka Szurowska","pagePostDate":"25 listopada 2021","pagePostDateYear":"2021","pagePostDateMonth":"11","pagePostDateDay":"25","postCountOnPage":1,"postCountTotal":1,"postID":222843}} }
300Gospodarka.pl

Jak w domu przy kominku zbudować kolonię kosmiczną? Rozmowy 300Gospodarki na Impact’21

W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’21 pytaliśmy gości wydarzenia z czym przyjechali do Poznania i do jakich refleksji skłoniły ich wysłuchane wystąpienia.

W tym odcinku rozmówcą Maryjki Szurowskiej jest Artur Kurasiński, CEO Three Headed Monster.

Zaczęliśmy od tego, że THM jest na zakręcie: z jednej strony wyprodukowali najbardziej ambitną grę planszową na świecie, a z drugiej – na bazie tej gry rozwija się osobna gra komputerowa. W którą stronę pójdą? W każdą! „To tylko z pozoru wygląda jak problem; dla naszych klientów to oznacza jedynie wzmocnienie”, mówi nam Kurasiński.

Gra Beyond Humanity Colonies zawiera w sobie dużo nowoczesnych rozwiązań: bazuje na sztucznej inteligencji, są w niej rozwiązania oparte o blockchain. Jednak technologia ma jedynie służyć rozrywce graczy.

„Gracz cieszący się naszą grą nie musi się martwić, że w niej jest zaszyta ogromna ilość matematyki. Tam przy każdej decyzji mieli się tysiące stron excela, natomiast to nie jest problem gracza – jego jedynym zadaniem jest odgrywanie swojej postaci, np. szefa ochrony kolonii kosmicznej, a przy okazji bycie w interakcji z innymi graczami”, tłumaczy Artur Kurasiński.

W dalszej części rozmowy Artur Kurasiński zdradza w jaki sposób jego firma sfinansowała powstanie gry. Z Maryjką Szurowską dyskutują też o magii crowdfundingu oraz interakcji z klientem w momencie kryzysowym.