Sieć marketów Dino Polska w II kw. zwiększyła sprzedaż o 16,6 proc. względem II kwartału 2018 roku. To wynik prawie dwa razy lepszy od osiągniętego przez Biedronkę.
Na koniec czerwca sieć Dino liczyła 1056 sklepów. I szybko rośnie. W ciągu półrocza przybyło ich 81 w porównaniu do 74 w analogicznym okresie rok temu. Nakłady inwestycyjne wzrosły do 435 mln zł z 279 mln zł.
Dla porównania, Biedronka miała w czerwcu 2916 sklepów i w sześć miesięcy przybyło ich zaledwie 16, tj. otwarto 27, a 11 zamknięto.
Dino jest największą spółką z Wielkopolski notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Inne największe spółki w każdym województwie możesz zobaczyć na naszej mapie dnia.
>>> Czytaj też: Nie żyje długoletni właściciel Biedronki. Elisio Soares dos Santos miał 84 lata