Pozytywny wpływ na działalność PKO BP w 2020 r. miała cyfryzacja. „Byliśmy do tego przygotowani, więc przeniesienie obsługi do kanałów cyfrowych nie było problem – mamy już 3,9 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej” – informuje bank.
„PKO BP bezpiecznie przeszedł przez najtrudniejszy okres pandemii. Przyśpieszył też wdrażanie rozwiązań cyfrowych, co pozwoliło mu zaoferować klientom wygodne rozwiązania zdalne i bez zakłóceń prowadzić swoją działalność w trudnym 2020 roku. Rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, zaawansowaną analitykę danych, przetwarzanie danych w chmurze oraz narzędzia do zdalnej komunikacji wspierają cyfrową transformację banku i będą źródłem jego przewag konkurencyjnych po ustąpieniu pandemii” – wskazuje prezes PKO BP, Zbigniew Jagiełło.
Pozytywny wpływ na naszą działalność w 2020 r. miała cyfryzacja procesów. Byliśmy do tego przygotowani, więc przeniesienie obsługi do kanałów cyfrowych nie było problem – mamy już 3,9 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej. pic.twitter.com/qPh0KsKzfN
— PKO Bank Polski (@PKOBP) February 17, 2021
PKO BP: Przewalutowanie kredytów walutowych może kosztować tyle co zyski banku z ostatnich 2 lat