Polska poprzez publikację raportu „Niesprawiedliwość podatkowa w Unii Europejskiej. W kierunku większej solidarności w walce z unikaniem opodatkowania” wzywa do walki z unijnymi rajami podatkowymi.

Pomysł będzie promowany w zagranicznej prasie, serwisach i mediach internetowych oraz za pośrednictwem dedykowanej strony TaxSolidarity.EU.

Publikacja raportu na Forum Ekonomicznym w Davos to kluczowy element kampanii informacyjnej polskiego projektu.

Kampania reklamowa przedsięwzięcia będzie miała jednak dużo szerszy zasięg. Informacje dotyczące rajów podatkowych pojawią się w prasie zagranicznej, m.in. w Financial Times, Frankfurter Allgemeine Zeitung czy Le Figaro. Kampania promocyjna odbywać się będzie także za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W celach promocyjnych stworzono również poniższy materiał multimedialny.

Czytaj także:

>>>Raport: Likwidacja rajów podatkowych i uszczelnienie wystarczyłoby na sfinansowanie drugiego równoległego budżetu UE