Bank BNP Paribas wraz z Polskim Funduszem Rozwoju przygotował serię szkoleń online na temat Tarczy Finansowej, na których przedsiębiorcy mogą uzyskać informacje o tym, jak korzystać z tej formy pomocy.
Aby uprościć sposób korzystania z programu Tarczy Finansowej procedury weryfikacji danych podmiotów starających się o subwencję zostały uproszczone i np. w przypadku mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w dużej mierze, opierają się na weryfikacji zgodności oświadczeń firmy z rejestrami publicznymi.
„Ważne jest również, żeby potencjalni beneficjenci programu wiedzieli, jakie warunki muszą spełnić oraz w którym momencie przystąpić do programu, aby zmaksymalizować kwotę finansowania, a po roku skorzystać z umorzenia jak największej części spłaty. Dlatego wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju organizujemy serię webinariów, aby pomóc przedsiębiorcom dobrze się przygotować” – mówi Przemysław Stańczyk, dyrektor zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu i Organizacji Banku BNP Paribas.
Pierwsze szkolenie odbyło się 28 kwietnia i dotyczyło ogólnej charakterystyki programu, a także zasad ustalania wielkości finansowania, rozliczania, umarzania i częściowego zwrotu subwencji dotyczących mikrofirm oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
Bank BNP Paribas zorganizował we współpracy z Kancelarią Prawną SPCG również cykl webinarów dotyczących prawnych aspektów innych rozwiązań pomocowych proponowanych na czas epidemii na podstawie specustawy i rozporządzeń.
Kolejne trzecie webinarium, na temat możliwości odroczenia i zwolnienia z płatności ZUS na podstawie specustawy oraz innych obowiązujących przepisów, odbędzie się 6 maja. Poprowadzą je mecenas Grzegorz Keler oraz Piotr Piotrowski.
Informacje o najbliższym webinarium znajduje się pod tym linkiem.
>>>Czytaj także: Jak działa tarcza antykryzysowa i dlaczego nie wszystkim się opłaca; wywiad z ekspertem od prawa upadłościowego