W cyklu video podcastów 300Gospodarki i Impactu co tydzień zapraszamy ekonomistów, polityków i ekspertów, aby tłumaczyli nam, jak będzie wyglądać „Gospodarka na Nowo”.
Gościem 66. odcinka podcastu był Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.
W dynamicznej rozmowie podjęliśmy kwestię zaskakujących wyników Totalizatora Sportowego za 2020 r.: sprzedaż wyniosła łącznie 15,39 mld złotych, podczas gdy w 20219 r. było to 9,89 mld zł w 2019 r.
Pytaliśmy Olgierda Cieślika, czy nie boi się, że to oznacza, że w pandemii ludzie więcej czasu spędzili na hazardzie w internecie; jego zdaniem wynika to raczej z nowych produktów TS i wprowadzenia kanału online dla graczy.
Prezes Totalizatora Sportowego opowiedział nam też czym w przypadku jego firmy jest modny ostatnio omnichannel, co oferuje platforma internetowa TS oraz jak dużo czasu chciałby spędzać ze swoimi klientami.
Odcinek został nagrany w siedzibie CRIDO w Warszawie.
Naszych podcastów można również słuchać na Spotify, Apple Podcasts, Podchaser, Deezer, Soundcloud i buzzsprout.