Do PPK zapisało się ok. 40 proc. uprawnionych pracowników, Liderem jest PKO TFI, spółka córka największego krajowego banku, pisze dziennik.pl

PKO TFI chwali się pozyskaniem prawie 1,6 tys. klientów wśród firm.

Wśród nich są największe sieci handlowe, jak Biedronka czy Lidl. – W pierwszej turze pozyskaliśmy ok. 400 tys. uczestników PPK – informuje Łukasz Kwiecień, wiceprezes towarzystwa.

Po Nowym Roku rynek wkroczył w kolejny etap – akwizycji PPK wśród firm średniej wielkości – pomiędzy 50 a 250 zatrudnionych.

Liczba potencjalnych umów znacząco się zwiększy, bo teraz w grę wchodzi kilkanaście tysięcy firm.

Jak na razie dla części firm oferujących Pracownicze Plany Kapitałowe problemem jest nie tyle niewielkie zainteresowanie pracowników, ile to, że podpisały mało umów z przedsiębiorstwami.

>>> Czytaj też: Tylko 39% uprawnionych pracowników zapisało się do PPK. A będzie coraz trudniej